ΠΙΣΩ
ΧΤΑΠΟΔΙ ΣΤΙΦΑΔΟ
Χρόνος προετ/σίας 15 λεπ
Χρόνος μαγ/τος 90 λεπ
Άτομα 6
Εκτέλεση:
Βράζουμε το χταπόδι και το κόβουμε σε μικρότερα κομμάτια. Ζεσταίνουμε το λάδι και τσιγαρίζουμε λίγο τα κρεμμυδάκια στιφάδου. Αφού βγάλουμε τα κρεμμυδάκια στιφάδου, στο ίδιο λάδι τσιγαρίζουμε το ψιλοκομμένο κρεμμύδι και το σκόρδο. Στη συνέχεια προσθέτουμε το χταπόδι και αφού το τσιγαρίσουμε με λίγο λάδι, ρίχνουμε το κρασί, μέσα στο οποίο έχουμε διαλύσει την ντομάτα πελτέ. Μετά από λίγο προσθέτουμε το αλάτι, το πιπέρι, τα δαφνόφυλλα και τα ψιλοκομμένα ντοματάκια. Εν συνεχεία προσθέτουμε λίγο-λίγο το νερό και βράζουμε το φαγητό για 1 ώρα και 30 λεπτά σε σιγανή φωτιά. Τα κρεμμυδάκια στιφάδου τα προσθέτουμε 30 λεπτά αφού αρχίσει να βράζει.


Διατροφική αξία:
Το χταπόδι περιέχει λιγότερο λίπος σε σχέση με τα ψάρια, διατηρώντας όμως την ιδιότητά του ως καλή πηγή ω-3 λιπαρών οξέων. Είναι πλούσιο σε χοληστερόλη και περιέχει αρκετές βιταμίνες και ιχνοστοιχεία και βασικά μέταλλα και ιχνοστοιχεία όπως το ασβέστιο, ο φώσφορος, ο ψευδάργυρος , το σελήνιο και το ιώδιο.


Πηγή: Νικόλαος Κοντογώνης

Υλικά

• Χταπόδι κομμένο σε κομμάτια (2 κιλά)
• 1 κρεμμύδι μέτριο ψιλοκομμένο
• 2 δαφνόφυλλα
• Σκόρδο ψιλοκομμένο (2-3 σκελίδες)
• Αλάτι ελάχιστο
• Πιπέρι
• Κρασί (1 ποτήρι του νερού)
• Ντοματάκια ψιλοκομμένα (1 ποτήρι του νερού)
• Ντομάτα πελτέ (½ κουταλιά της σούπας)
• Κρεμμυδάκια στιφάδου καθαρισμένα (1 κιλό)
• Ελαιόλαδο (1 ποτήρι του νερού)
• Νερό (4 ποτήρια)
Γενικά
Συνταγή
Browse
(Προαιρετικό)